Friday, April 28, 2006

Belediyeye yöneltilen eleştiriler hakkında

Harcanan paralar yüzünden İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne yöneltilen eleştiriler hakkında bu yazıyı yazıyorum.
Doğru değerlendirme yapmak gerekir.
İstanbul 5 milyona yakın turist çekiyor bu sayı Pariste 50 milyon
Amaçlardan birisi de İstanbul u turizm merkezi yapmak zannediyorum bu tür estetik imaj çalışmalarıda bu düşünülerek yapılıyor. İstanbul yılda bırakın 50 yi 100 turist çekecek güzelliğe sahiptir ve lalelerde buna dahildir. İyi bakın fotoğraflara camilerle veya diğer yapılarla laleler arasındaki uyumu görürsünüz zaten

5 gün Sultanahmet ve Gülhane civarına gittim ve çektim bu fotoğrafları. Turistlerde oluşturduğuğu etkiyi gördüm bir turizmci olarak, çok sevinçliydiler ve fotoğraf çekiliyorladı hepsi lalelerin yanında.

Onu bırakın 15 milyon nüfuslu İstanbullar olarak bundan çok daha fazlasını hakediyoruz verdiğimiz vergilerle. 23 nisanda en az 500 bin kişi vardı ve ebeveynlerin ve çocukların yüzlerinden okunuyordu doğaya ve çiçeğe olan özlemleri. Adeta bayramdı lalelerin varlığı Gülhane de. Bu laleri 1.000.000 dan fazla kişi soludu, yanından geçti ve bunun bunalmış 15.000.000 nüfuslu bir şehir için ne anlama geldiğini iyi düşünün. İnsanlar evlerinden caddeye iniyorlar ne yeşil ne de bahçe görüyorlar.

ömer vural

0 Yorum yaz :

Post a Comment

<< Home